Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Winters - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Winters - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

14 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

Na een vlucht van ruim 10 uur aangekomen in Bangkok.
Na de douane en de bagage op te hebbem gehaald rustig met de skytrain richting het centrum gegaan. Daar uit gestap viel het ons mee hoe warm het was, tis natuurlijk wel warm, maar 28 graden is voor thaise begippen niet super warm! Laatste stukje met de taxi naar het Sawasdee House middenin het oude centrum van Bangkok. Eerst lekker rustig aan gedaan, waren toch wel moe, dus maar een paar uurtjes slaap gepakt, aan het eind van de middag een rondje door de wijk gemaakt.. druk maar zeer gezellig, iedereen wil je met alles wel helpen:) rond een uur of 6 lekker op het terras gaan zitten en lekker gaan eten. Nu ik dit schrijf is het 21:43, we zouden nog even het centrum in maar hebben toch besloten om lekker op de kamer te blijven:)
Wij gaan zo slapen, tot het volgende verhaal zou ik zeggen!

Groetjes uit Bangkok, Robin en Taco

• 14 Januari 2013 - 16:20

Fransen:

Fijn dat de reis zo goed is gegaan. Zo te lezen passen jullie je snel aan, want het klinkt heel relaxed. Lekker slapen!

• 14 Januari 2013 - 18:58

Jan En Ali:

Hé mannen, dat klinkt goed! Groet!

• 15 Januari 2013 - 10:53

Groep 7-8 :

hoi Robin en Taco

Fijn dat jullie een goeie reis hebben gehad.
    We zijn benieuwd naar jullie avonturen.
    nog heel veel plezier.

groetjes van ons allemaal

• 16 Januari 2013 - 07:44

Erik En Lieke:

Hoi Robin,

Super dat jullie goed zijn aangekomen!! Geniet van jullie prachtige avontuur! Wij zullen jullie belevenissen gaan volgen!

Groetjes Erik en Lieke

• 16 Januari 2013 - 10:17

Annemie:

Hey Robin en Taco,

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen....het genieten kan beginnen...
    En zeer leuk om jullie te volgen middels dit reisverslag en foto's.
    Tot snel maar weer,
    liefs Annemie

Robin

Lees hier mijn reisverhalen van mijn Wereldreis 2013 samen met taco:) Amsterdam - Bangkok - Taiwan - Sydney - Auckland - Los Angeles - Londen - Amsterdam Samen met taco maak ik een wereldreis gedurende 3,5 maand over de hele wereld. Veel plezier met lezen!

Actief sinds 10 Jan. 2013